Adwords na mobile
16 % wszystkich polskich internautów dokonało zakupów online przez urządzenie mobilne.
Reklamy mobilne AdWords wyświetlają się w wyszukiwarce Google na wszystkich urządzeniach mobilnych, m.in w telefonach komórkowych iPadach, co zapewnia dotarcie do mobilnych użytkowników. Podobnie jak reklamy AdWords na urządzenia stacjonarne, AdWords Mobile w sieci reklamowej mogą przyjąć formę zarówno reklamy tekstowej, jak i graficznej według różnych kryteriów targetowania: geograficznego, po słowach kluczowych, kontekstowego, według dni i godzin.Reklamy skierowane do Internauty mobilnego przekierują go na wersję mobilną strony, która zapewni swobodne przeglądanie serwisu niezależnie od urządzenia. Dodatkowo, w przypadku reklam wyświetlanych na telefonach komórkowych, istnieje funkcja automatycznego połączenia użytkownika z numerem telefonu zawartym w reklamie, co w łatwy sposób zachęca użytkowników do bezpośredniego kontaktu firmą.
Zalety
- Szeroki zasięg
- Wyświetlanie na urządzeniach mobilnych
- Wyświetlanie reklamy na słowa kluczowe
Efekty
- Nowoczesny wizerunek firmy
- Generowanie wartościowego ruchu na stronie
- Optymalne wykorzystaniu budżetu