Dobór mediów
Nasze działania realizujemy kompleksowo, od planowania mediów, po realizację i optymalizację kampanii, aż do raportowania wyników. Dzięki temu zapewniamy powodzenie całej kampanii. Każdy Klient traktowany jest indywidualnie, ponieważ dobierając właściwe narzędzia uwzględniamy konkretne cele kampanii, grupę docelową, cechy produktu i wysokość budżetu. Internet oferuje szeroki wybór narzędzi marketingowych, jak wyszukiwarki, mailing, kampanie banerowe i social media. Zapewnia to duże możliwości wyboru, dlatego dokonujemy selekcji mediów uwzględniając cele marketingowe, a także wykorzystujemy i łączymy kilka kanałów. Planujemy także zintegrowane kampanie marketingowe mając na uwadze aktualnie prowadzone akcje. Zapewnia to spójność i konsekwencję realizowanych działań, co zwiększy szanse na powodzenia kampanii. Dodatkowo stały monitoring i optymalizacja kampanii pozwala na elastyczne zarządzanie budżetem, aby uzyskać oczekiwane rezultaty.
Zalety
- Szeroki wybór mediów i narzędzi
- Szeroki zasięg
- Elastyczność działań
Efekty
- Generowanie wartościowego ruchu
- Elastyczne zarządzanie kampanią
- Optymalnie wykorzystanie budżetu