Google Adwords
Markę, która znajduje się na szczycie listy wyników wyszukiwania, wybierze 84% konsumentów zainteresowanych zakupem.
Dzięki kampanii linków sponsorowanych użytkownicy w szybki sposób mogą znaleźć reklamowaną stronę w wyszukiwarce.
Tworząc kampanię reklamodawca ma możliwość sprecyzowania miejsca i czasu wyświetlania reklam za pomocą kilku kryteriów targetowania: geograficznego, według dni i godzin, dopasowanie do urządzeń stacjonarnych lub mobilnych.
Reklama wyświetla się tylko osobom zainteresowanym ofertą, dlatego zapewnia precyzyjne i efektywne dotarcie do potencjalnych Klientów. Stały dostęp do statystyk i możliwość wprowadzania zmian na bieżąco pozwalają na regularną optymalizację kampanii w celu uzyskania najlepszych wyników. Dzięki temu reklamodawca ma pełną kontrolę nad przebiegiem kampanii.
Zalety
- Nieagresywna forma reklamy
- Wyświetlanie reklam na słowa kluczowe
- Szeroki zasięg
Efekty
- Szybki efekt widoczny już w dniu uruchomienia kampanii
- Generowanie wartościowego ruchu na stronie
- Optymalne wykorzystaniu budżetu za kliknięcie