Google Adwords
Przez sieć reklamową Google można dotrzeć do 15 milionów Internautów, czyli 81% polskich użytkowników Internetu.
Google AdWords daje możliwość reklamowania się w sieci partnerskiej, na którą składają się zarówno bardzo popularne portale, jak i niszowe serwisy posiadające niewielką, ale stałą grupę użytkowników.
Gwarantuje to szerokie możliwości zasięgu kampanii, do której można wybrać konkretne serwisy odwiedzane przez grupę docelową. Korzystanie z atrakcyjnych formatów reklam umożliwia wyróżnienie przekazu na stronie, co skutecznie przyciągnie potencjalnych Klientów.
Reklamy w sieci reklamowej AdWords można optymalizować na bieżąco, ponieważ system pozwala wprowadzać zmiany w dowolnym momencie. Umożliwia to wybór i testowanie różnych stron, na których wyświetla się reklama, a następnie kierowanie jej tylko na te serwisy, na których osiąga lepsze wyniki.
Model rozliczenia jest elastyczny, ponieważ oferuje dwa warianty płatności: CPC, czyli za kliknięcie, lub CPM, czyli za wyświetlenie. Podczas trwania kampanii monitorujemy wyniki i zarządzamy stawkami tak, aby uzyskać jak największą konwersje przy jak najniższym budżecie.
Efekty kampanii ujęte będą w szczegółowym raporcie, który dostarczy wiedzy niezbędnej przy planowaniu strategii następnych emisji.
Zalety
- Szeroki zasięg
- Dwuwariantowa forma rozliczeniowa: CPC i CPM
- Mierzalność wyników
Efekty
- Wzrost świadomości marki
- Pozyskanie nowych Klientów
- Optymalne zarządzanie budżetem