Identyfikacja wizualna
67% zakupów dokonywanych jest na podstawie
pierwszego wrażenia związanego z kolorem.
System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) składa się z szeregu standardów wyróżniających markę: nazwa, logo, oraz poszczególne akcydensy (m.in. księga znaków, wzory dokumentów, wizytówki). Przygotowujemy dowolne narzędzia na życzenie Klienta, od pojedynczych elementów po kompleksową standaryzację. Zapewniamy konsekwentnie realizowany wizerunek na wszystkich materiałach marketingowych, który przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki. Profesjonalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną określa ponadczasowy charakterem, który gwarantuje jej zastosowanie przez długie lata. Tym samym sprawia, ze inwestycja w funkcjonalną identyfikację wizualną to jednorazowy wydatek.
Zalety
- Szeroki zakres standaryzacji
- Oryginalny projekt
Efekty
- Jednolity i profesjonalny wizerunek
- Rozpoznawalna marka