Landing Page mobilny
81% użytkowników smartfonów na świecie korzysta z internetu mobilnego.
Landing Page jest niezastąpiony przy kampaniach reklamowych online, ponieważ dostosowuje przekaz do urządzenia mobilnego, a więc ułatwia dostęp do usługi. Z urządzeń mobilnych korzystają konsumenci dysponujący ponad przeciętnymi dochodami, aktywnie kupujący w sieci, czyli grupa o pożądanym profilu.Użytkownicy mobilni zachowują się inaczej niż pozostali internauci, stąd mobilny landing page pozwala dostosować przekaz do zwyczajów odbiorców zapewniając wyższą konwersje. W świecie mobilnym łatwiej ściągnąć uwagę użytkownika i przekonać go do podjęcia określonych działań z powodu braku natłoku innych komunikatów reklamowych. Mobilny landing page pozwala więc dotrzeć do atrakcyjnego użytkownika bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów na budowę mobilnej wersji serwisu.
Zalety
- Widoczność na urządzeniach mobilnych
- Wsparcie mobilnej kampanii reklamowej
- Niska konkurencja
Efekty
- Atrakcyjny użytkownik
- Wysoki wskaźnik konwersji
- Korzystny wpływ na świadomość marki Klienta