Mailing
79% marketerów i właścicieli firm zauważa wymierne korzyści dla firmy dzięki działaniom e-mail marketingowym.
Przystępując do kreacji mailingu uwzględniamy cel prowadzonej kampanii oraz charakterystykę grupy docelowej, do której jest ona skierowana, aby zapewnić jak największą liczbę otwarć wiadomości i kliknięć w jej treść. Odbiorca w łatwy sposób odnajdzie się w mailu, ponieważ stawiamy na przejrzyste rozmieszczenie poszczególnych elementów. Atrakcyjna grafika połączona z konkretnymi korzyściami skutecznie zatrzyma wzrok użytkownika i przekona go do zapoznania się ze szczegółami oferty. Wyróżniamy więc te elementy, które zauważają odbiorcy, aby przekonać ich do wykonania określonego działania. Mailing jest narzędziem, które buduje świadomość marki wśród odbiorców, dlatego dbamy także o to, aby opracowanie graficzne było spójne z kolorystyką i stylem marki. Odpowiednio dostosowane grafiki skutecznie przechodzą przez filtry antyspamowe, zapewniając dotarcie do maksymalnej liczby odbiorców. Dodatkowo każdą kreacje dopasowujemy do specyfikacji technicznej danego portalu, gwarantując poprawność wysyłki.
Zalety
- Indywidualne projekty
- Poprawne wyświetlanie newslettera w różnych programach pocztowych
- Dostosowanie projektu do poszczególnych portali
Efekty
- Zwiększenie liczby Klientów
- Zwiększenie ruchu na stronie
- Sprzedaż produktów
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki