Newsletter
86% Internautów subskrybuje co najmniej jeden newsletter.
Newsletter jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedaży. Regularnie wysyłany szybko przypomina Klientom o firmie i dostarcza im wartościowych treści, np. informacji o nowościach w ofercie czy aktualnej promocji.
Wysyłka newslettera podtrzymuje relacje z Klientami i buduje pozytywny wizerunek firmy. Zwiększamy efektywność wysyłanych maili korzystając z opcji segmentacji bazy mailowej (np. ze względu na płeć czy aktywność Klientów) oraz personalizacji zapewniając dopasowanie wiadomości do określonego odbiorcy. Daje to możliwość różnicowania wysyłanych wiadomości ze względu na profil Klienta.
Do każdego newslettera przygotowujemy odpowiednią kreację graficzną stawiając na skuteczność wyrażoną w otwarciach i kliknięciach, oraz landing page, który zapewnia wysoką konwersję.
Każdy mailing poprzedzony jest testami, aby zagwarantować poprawność wiadomości. Każda wysyłka newslettera kończy się analizą wyników skuteczności, która posłuży do optymalizacji kolejnych. Dodatkowo pomagamy zbudować bazę danych adresów e-mail przez zamieszczenie zapisu do newslettera na stronie Klienta. Zapewni to regularnie dostarczanie e-maili nowych użytkowników chętnych do utrzymania stałego kontaktu z firmą.
Zalety
- Budowa bazy mailowej
- Mierzalność wyników
- Kierowanie ruchu na stronę docelową
Efekty
- Utrzymanie Klientów
- Natychmiastowe efekty
- Zwiększony ruch na stronie