Reklama na Facebooku
Facebook posiada 10 milionów użytkowników w Polsce.
Dzięki obszernej wiedzy, jaką pozostawiają o sobie użytkownicy na swoich profilach, reklama na Facebooku zapewnia precyzyjne targetowanie reklam. Emisję można zawęzić według kryteriów geograficznych: kraj, województwo, miejscowość, oraz demograficznych: m.in. płci, wieku, zainteresowań. Dzięki temu przekaz skierowany jest tylko do określonej grupy potencjalnie zainteresowanej produktem. Dostęp do wąskich społeczności przekłada się na efektywność kampanii.Reklamy w mediach społecznościowych oferują elastyczne modele płatności. Ceny za reklamy są stosunkowo niskie, a różne warianty płatności (CPC i CPM) pozwalają uzyskać jak największy zasięg przy najniższych cenach.Projektując kampanię na Facebooku przygotowujemy kilka wariantów reklam, które następnie monitorujemy, aby pozostawić jedynie te najbardziej skuteczne. Na bieżąco optymalizujemy działania, uzyskując najlepsze efekty. Na koniec raportujemy szczegółowo wyniki, które posłużą jako pomoc przy realizacji kolejnych kampanii.
Zalety
- Szeroki zasięg
- Mierzalne wyniki
- Dwie formy rozliczenia
Efekty
- Wartościowy ruch na stronie/profilu
- Nowi Klienci/Fani
- Optymalne wykorzystanie budżetu