Remarketing
65% użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią odsłonową online, chętniej odwiedzają stronę reklamodawcy w tygodniu po emisji.
Remarketing polega na takim dobraniu przekazu, aby zachęcić użytkowników, którzy już odwiedzili stronę do ponownych odwiedzin i wykonania odpowiedniej akcji, np. skorzystania z oferty.
Narzędzie kieruje reklamy tylko do internautów, którzy już odwiedzili daną stronę, a więc daje to pewność, że będzie skutecznie przypominać zainteresowanym użytkownikom o ofercie.
Kampanie remarketingowe dysponują wiedzą o użytkowniku na temat asortymentu na stronie, którym jest zainteresowany. Dzięki temu wyświetlane reklamy mogą prezentować właśnie te produkty, których poszukiwał lub produkty komplementarne do tych, które zakupił. Precyzyjnie dopasowana reklama dodatkowo zwiększa konwersję.
Wyświetlanie reklam nie generuje żadnych wydatków. Rozliczanie następuje jedynie w przypadku przekierowania użytkowników na stronę, stąd koszt obejmuje tylko faktycznie pozyskany ruch.
Zalety
- Obszerna sieć reklamowa Google AdWords
- Atrakcyjne formaty graficzne
- Dokładna mierzalność reklam
Efekty
- Budowa rozpoznawalnej marki
- Generowanie wartościowego ruchu na stronie
- Szybka emisja reklamy