Testy A/B i MVT
Testy A/B oraz MVT zapewniają najbardziej kompleksowe i zaawansowane możliwości testowania. Wykorzystywane są do sprawdzania wszystkich narzędzi marketingowych i ich poszczególnych elementów, co zapewnia skuteczne dopasowanie treści do odpowiednich kanałów. Minimalizują ryzyko źle sformułowanego przekazu, dzięki czemu eliminują błędnie dobrane elementy utrudniające odbiór wiadomości. Elastyczność w określaniu wartości zmiennych oraz możliwość ich łączenia skutkują wyższą skutecznością działań marketingowych. Testy zapewniają łatwą analizę uzyskanych danych, których wyniki pozwalają zrozumieć, jak użytkownicy odbierają przekaz oraz poruszają się w serwisie. Dodatkowo wyświetlanie badanych wersji przekazu w tym samym czasie pozwala redukować wpływ czynników zewnętrznych na jego odbiór i uzyskać rzetelne wyniki.
Zalety
- Testowanie różnych elementów
- Dwa rodzaje badań marketingowych
- Optymalizacja każdego rodzaju treści
Efekty
- Wzrost współczynnika konwersji
- Wyższa skuteczność i rentowność działań marketingowych
- Zwrot inwestycji