Zwiększenie konwersji
Konwersja jest najważniejszym miernikiem kampanii. Zwiększenie konwersji gwarantuje wzrost stosunku ilości użytkowników, którzy wykonali daną akcje, do ilości wszystkich użytkowników na stronie. Dokonujemy zwiększenia konwersji dowolnych narzędzi: reklam Google AdWords, kampanii banerowych, landing page`y oraz mailingów, aby uzyskać mierzalne efekty. Analizujemy sytuację wyjściową i na podstawie danych dodajemy czynniki zwiększające konwersję na stronie oraz usuwamy elementy utrudniające wykonanie oczekiwanego działania. Wprowadzone zmiany gwarantują wzrost zadowolenia z efektywności kampanii. Zadbanie o wysoką konwersje pozwala osiągać maksymalny efekt przy danym budżecie.
Zalety
- Zwiększanie konwersji dowolnych narzędzi
- Mierzalne wyniki
- Stały monitoring kampanii
Efekty
- Uzyskanie efektów: zwiększenie sprzedaży/leadów
- Nowi Klienci
- Optymalne wykorzystanie budżetu